Wednesday, December 23, 2009

Cuti-Cuti Musim Cuti Skolah

Last Awal Muharram v all went to PD...stay kt Tiara....sonok gila alif mandi manda...pools very nice...satisfied...room...hmmmm...not worth it for studio room cost M230. heheh...aku ni x penah la p mandi manda kt water theme park,,even kt sunway lagoon tue pun x penah jejak...so tgk alip dok terjun benda yg tinggi pusing2  tuh tingin la jugak kan...so aku pun terjun la..chehhh bontot kembang ke berat ke tataw la..susah nor aku nk slide turun dgn lajunya...las2 bebudak belakang terjah aku hahhaha terus terjun masuk kolam...upenye ko kena baring baru la laju...hai makcik,,,,makcikkk...buang tebiat yer...pic x byk la amik dh nk p mandi kan henpon tgl la...so pic suma yg dh sopan heheh...



ni biliknya sori ya sepah  sket..kami bwk bekal bihun goreng...rajin lak aku nih...maklum la nk jimat hahaha..



ni pool utk bebudak...


kt jaun nun di belakang leh nmpk pool utk bebudak n dewwasa...besar la gak..



ni muka marah aku on henpon lam pesawat..heheh...senyum nak xnak..otw back to kg pepagi buta...

sonok bercuti ngan alip..ngan mulut potpetpotpet non stop dia...wp kdg2 aku ni cenge...tp sapa x kenai aku kan..aku mg camnie...mak aku kata aku harimau...kucing pun takut kt aku...tp aku dlm hati juga ada baik taw...manja tuh still ada...sabtu tuh kami p tgk Avatar...best gak...dekat 3jam...tp ku ska sbb aku ska tentera2 nih...smart & yummy...heheh..

No comments:

Post a Comment