Sunday, August 29, 2010

tak pe aku fhm...

aku sedar sapa diri aku....mmg nice utk bawa berjalan tp memalukan utk jd bini...hmmmm...aku fhm..klu dh senyap2 dtg amik brg...tandanya org benci smpi nk tgk muka pun tanak...xpa..aku fhm....better mcmni kot...biasanya lelaki yg melangkah keluar dr idup aku...semuanya akn berjaya..sb dgn aku byk halangan...so gud luck to u...mungkin u akan sukses..n ave a merrier life..dgn pilihan pujaan hati....for me ...tetap mcm ni...circle n circle n circle...skrg aku fhm...sbnrnya dh lama aku fhm...org menangguh2 dan menanti2..tandanya org x suka..tp aku je buat2 x fhm...aku dlm dunia aku..dgna gan2 aku...dgan duniawi aku...

diam aku bkn makna benci..diam aku bkn x rindu...diam aku masih syg...tp klu bersuara sekadar menyakitkan hati blk.....baik let go je...let it be....diam je lah walau dlm ati dh xde taman...diam jelah sbb kata2 akn menikam...diam jelah....lgpun aku dh x nmpk future lagi....selagi dia x berubah...bkn susah pun...kasih syg ..belaian...perhatian...yg org kata semua tu dtg dan terbuat dgn ikhlas...


xpe..aku fhm....dia nk mulakan life baru..ngan job baru...kwn baru..environmen baru...life baru...wellll...gud luck again....

ini yg org sebut2 jodoh....tp klu aku bersuara dan mengalah...jodoh tu akan ada...tp klu aku berdiam...jodoh tu berlalu...jd apa maknaya ada jodoh!?...jodoh di tanagn tuhan tp ditentukan oleh diri sendiri...dh laa...aku dh meluat...dh menyampah dgn jodoh2 nih....apa makna satu perkahwinan itu klu dlmnya hanya satu drama bosan yg sama setiap hari...

ya...sptt lagi meningkat umo...lagi terjamin kehidupan....tp aku kena start over ...kna jadi ibarat student..memanjat bus..lrt..taxi....jln kaki...knp negara ini lgsg xselamat...langkah mudah klu nk park kereta mana2 parking utk jangwaktu yg lama...elok dan eslamat je...senang aku nk pegi mana2...ini tidak..pantang lepa....mmg haram jadah manusai skrg....duit jd buta....wut a fuck world....

aku dgn dunia aku...alif...sid...mak...bapa...abang...lgsg seekor kucing pun yg bersama selama 3 bln ada perasaan syg...knp mnusia lgsg xde perasaan...adakah manusia itu mementingkn diri sendir..tidak sama sklai..manusai itu terlalu tinggi ego..mknlah ego tu...praiselah ego tu...krn aku dh kenyang dgn ego manusia...

No comments:

Post a Comment